SVAR PÅ KOMMENTAR

  2011-11-27 / 14:21:36 / /
Anonym om NOT SOME LAME-TO-DO-LIST:

Jag lovar dig du ska vara riktigt glad för att det inte märks när du äter. Det gör det på mig men man lever bara en gång, right? & jag är kakmonsteeer.Du är redigt snygg & har snygg kropp. Men om du hade vart tjock hade du ändå vart nöjd. Klart man är nöjd om man är so damn Goodlooking as u. Jag menar absolut inget illa med detta elr dömer dig jag bara undrar!;) hade du vart nöjd ändå?

Till att börja med, tack! & du har rätt, man lever bara en gång, så tänker jag också. Att äta gott gör mig glad, & då gör jag det, no matter what. Även om man är tjock är man vacker. Det är bara de jävla skönhetsidealen som vi har i vårat samhälle som sucks balls. Jag hade varit nöjd ändå, man ska inte bry sig om vad andra tycker. Aldrig.

Kram <3


Anonym

whaaazzup girl? himlen, jag vet . how about frågestund snart? would be awsome. C-YAAAAAAA maaa homi;) ;)<3

2011-11-28 @ 19:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0