NOT SOME LAME TO-DO-LIST

  2011-11-24 / 23:35:18 / not some lame to-do-list /



När jag är riktigt arg kan inte jag känna någon smärta. I'M SUPERMAN.

Jag kan äta hur mycket onyttigt somhelst utan att gå upp i vikt....så innerst inne är jag ett riktigt fatass.

Ibland önskar jag att jag var en sjöjungfru, som ariel.

Jag stör mig på folk som har strumpor som inte matchar resten av outfiten, no offense till er som har det.

Enda sedan jag, min bror + mina två kusiner tillsammans åt upp en 2-liters nutellaburk har jag äcklats varje gång jag såg nutella, & gör det fortfarande.

Jag ryser när jag ser någon ha någon form av trä i munnen, t.ex en glasspinne....mina nackhår reser sig...så sluta.

Varje gång jag åker buss till t.ex Övre eller Centralen klickar jag på stoppknappen trots att jag vet att bussen stannar ändå....(hejjagheterlindaochjagharejtvångstankar)

Till skillnad från många andra tonårstjejer, är jag riktigt jävla nöjd med min kropp och utseènde....utan att skryta. Visst har jag småfel här och där, men ingen är perfekt. På senaste tiden har jag läst några bloggar som drivs av grymt snygga tjejer, & nästan varenda an av dem har vid något tillsfälle klagat på sig själva. Jag älskar mig själv & jag mår prima av det, gör det du också.

Jag i stort sett bor i min säng.

När jag ätit ett äpple läger jag alltid skrutten i blomkrukan närmast mig. Blamear min fader.

Folk som inte kan stava är en aning efterblivna enligt mig.....enormt störigt.


Anonym

Jag lovar dig du ska vara riktigt glad för att det inte märks när du äter. Det gör det på mig men man lever bara en gång, right? & jag är kakmonsteeer.Du är redigt snygg & har snygg kropp. Men om du hade vart tjock hade du ändå vart nöjd. Klart man är nöjd om man är so damn Goodlooking as u. Jag menar absolut inget illa med detta elr dömer dig jag bara undrar!;) hade du vart nöjd ändå?

2011-11-26 @ 15:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0