gamleby

  2012-05-06 / 19:37:55 / lever livet /

This is my "I must seduce you-face"
Min reväska är överfull, min ziperall är framlagd och jag har en nygjord pastasallad i kylen. Är fit for fight inför en vecka i gamleby! Taggad till tusen också. Vi ska sitta på bussen i cirkus sex timmar, men jag har mat för ett dygn för sjutton. Ska kränga så hälften vore nock.
Har blivit tilldelad ett litet rum tillsammans med tre galna brudar, det kommer bli kaoz mann1. Min högtalare är med också, så att vi kan dunka la musica all day, all night. Yippiekayeymotherfucker.


olivia

jag har en liten fråga till dig :D

först vill jag bara säga att jag avgudar din blogg näst intill hehe, du är grym, kör din egen stil! åh jag älskart'



nu undrar jag om jag kan få sno din kategori "not some lame to-do-list"? skulle vart kul om jag fick härma dig lite? hihi!

kram på dig♥

2012-05-07 @ 21:31:41
URL: http://oliviaaseilenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0