filosoferar

  2012-05-22 / 22:41:38 / lever livet /

Har suttit och klurat matte de senaste timmarna. Gick det bra? Nä. Matte är inte min grej. Vill jättegärna kunna allt för det är rätt skoj, men jag förstår verkligen inte.
Nyss tagit en dusch och gjort livsavgörande beslut (livsavgörande är nog att ta i). Har i alla fall bestämt mig (tror jag......kanske......typ) för att ändra mitt hår. Hur, var, varför osv får ni veta när jag gör det. Har en tid om en och en halv vecka.
Har apmycket att göra i skolan atm, därav min frånvaro. Känns som att jag bara munbajsar nu, men who cares.
Funderar på att göra ett videoinlägg åt er inom en snar framtid! Inget extraordinärt eller så, fick bara lust. Nu ska jag käka lite, är hemskt hungrig. Peace.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0