yo this one's for the people

  2012-03-18 / 13:36:15 / lever livet /

Har precis kommit hem ifrån Oliver, har sovit där inatt med några polare. Åkt longboard, käkat grillat till middag, softat och haft det bra. Skulle egentligen kötta laserdome idag men det blev inte av för bussarna passar inte. Så nu har jag hela dagen framför mig. Ska tvätta av longboarden (redan smutsat ner han, hehe) och sen ska jag glida lite, vädert är helt okej ändå. Njuter av helgen!


Joanna

Haha i know, skrev till henne att hon skulle skriva att det var jag som tagit dom! Men tack för du berättade din snurriga chick!

2012-03-18 @ 16:35:32
URL: http://joannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0