har retaderad huudvärk nonstop

  2012-03-06 / 17:41:05 / lever livet /

[just......don't ask]

Drog hem från skolan vid 11 idag. Har haft huvevärk i tre dagar nu....Var tom sjukanmäld imorse men sedan kom jag på att vi hade musikredovisning så jag drog på mig myskläderna och satte håret i en slarvig tofs och begav mig. Fancy! Haha, om ni ville veta så gick min redovisning bra, fick ett B! Om vi skulle hadt det gamla, bra systemet så hade jag fått MVG, så känn mitt hat nya betygsystemet. Feel it.
I alla fall har jag hunnit med en powernap (nä, ingen powerwalk, utan powernap, dvs att jag sov) och dessutom har jag gjort halva steg 21 i matte. Jag ska nog kunna ta mig igenom denna veckan också!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0