ny asfalt och en longbord utgör en himla bra kombo

  2012-03-26 / 19:12:01 / lever livet /

Såg idag när jag kom hem att det har varit några bygg-gubbar och lagt ny asfalt på en lång sträcka nära mitt hus idag. In genom dörren, greppar brädan och holy moly, vilken känsla. Gled fram som en fisk i vattnet. Dessutom sken solen sådär härligt också. Som om det inte kunde bli bättre så ska de lägga ännu mer asfalt som är en grusgång nu, precis utanför mitt hus! Typ. Det går bra nu kompis.
Vet att det ser ut som att jag åker i sningelfart, men står faktiskt still då fotona tagits, haha.


Lina

Vad har du för longboard & var köpte du den? Jag funderar på att köpa en, men är lite osäker på vilken jag ska välja...

2012-03-27 @ 16:20:57
Anonym

tjena, jag undrade bara var du har köpt dina jeans? :)

2012-03-28 @ 16:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0