summer

  2012-03-25 / 15:44:27 / lever livet /

Har inte varit så aktiv idag, men det är sol ute for gods sake! Ironiskt nog skulle man ställa om klockan till sommartid idag också. Jag steg upp vid nio, som egentligen var tio enligt sommartiden, och sedan dess har jag varit ute. Legat i en solstol på terassen i bara bikini med högtalaren bredvid mig. Hela kvarteret vet numera vad jag lyssnar på. Men kan ni tänka er att man kan ligga ute i bikini och sola, i mars månad! Så underbart härligt! Fick lite färg också, har linjer efter bikinibanden, haha. Åh, fler såna här dagar skulle sitta fint. Speciellt nu innan en ny skolvecka börjar. Härligaste dagen på länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0