everybody just have good time

  2012-03-23 / 15:41:03 / lever livet /

Just hemkommen och är sjukligt sugen på att dra ut med brädan. Men måste få i mig lite käk först. Helt underbart väder idag, njuter som en fisk i vattnet. Det är så härligt att kunna gå i tunna jackor och snygga solbrillor. Mår bra av sol, hehe. Nu väntar vi bara på sommaren!

Vet ni vad jag ska göra ikväll? Jo, jag ska på premiären av the hunger games! Jag och några polare ska dit ikväll, så jag kommer spendera min fredagskväll på biografen. Ska bli skojsigt. I smell popcorn, nomnom. Biopopcorn är världens bästa popcorn, utan tvekan.



Mikaela

Hur länge har du haft longboard ? Och var köpte du den ? :)

2012-03-27 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0