newsflash

  2012-03-01 / 23:24:26 / lever livet /

Det är bara en timme kvar på denna dagen (första mars) men tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg eftersom jag faktiskt fyller femton bast om 12 dagar (alltså den trettonde). Jag vet inte varför, men att fylla år är inte lika skoj längre. Längtar inte precis sådär övermycket. Har typ försvunnit de senaste åren. Kom på att jag snart fyllde år för tre dagar sen ungefär, hade inte ägnat det en tanke innan. Fast nu när jag tänker på det ska det ju bli ganska härligt att få presenter och tårta osvosv. Mums!
Diggar egentligen inte rosa, men tänkte matcha med samma färg på texten och dåvarande favvis-klänningen.....cute huh?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0