Talawa longboards

  2012-03-27 / 19:25:23 / lever livet /

Har fått några frågor om min longboard. Jo, så till att börja med är den från Talawa longboards och är köpt på teknikmagasinet. Jag fick ge 500 spänn för den. Om man köper en bräda i en sportaffär eller liknande får man vara beredd att betala mellan 1500 och 2000 ungefär, så min var ju ganska billig. Om man är nybörjare (som jag) eller helt enkelt inte fastnar för det så är det smart att köpa en som inte kostar skjortan liksom.
Tro det eller ej men man får väldigt mycket longboard för pengarna. Om jag får säga det själv så är den himla härlig att köra och inget skräp. Dock är den väldigt stabil, så det kan vara svårt att göra en slide (är inte riktigt haj på vad allt heter, men whatever). Man kanske bara behöver lossa truckarna lite, men jag har inte prövat (ännu, hehe). Atm försöker jag åka i någolunda snabb fart utan att känna mig som bambi på hal is typ. Men det är riktigt skoj och en härlig känsla, och jag lär mig något nytt varje gång!


Anonym

Hej! Jag har en blogg som är på "blogg.se" och jag ser att du har ändrat "webbläsaren" där längst upp ovanför där man skriver in Din blogg? Helt OK om du inte fattar, :(

2012-03-28 @ 19:31:35
ellinor

hej! jag har någon fråga bara, du går väl på någon sorts dans? :) vad för någon och var är det någonstans, är nämligen sugen på att börja! :)

tacksam för svar! :D

2012-03-28 @ 20:04:01
rebecca

Hej hej ~ Har du testat att lossa på truckarna än? Jag ska köpa en longboard snart, så ja undrar om de är värt med den här ~ Ja vill kunna svänga rätt mycket, som du testat och vet om de funkar bra kan du gärna sga de? :D

2012-06-23 @ 14:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0