stop at nothing

  2012-03-08 / 17:30:10 / deeptalk /

Någon som hade frågat om videon jag la upp tidigare. Jo, det handlar alltså om en brottsling som heter Joseph Kony. För att göra en lång historia kort, han kidnappar barn och gör flickorna till sexslavar och ger pojkarna vapen. Sedan tvingar han dom att döda sina egna föräldrar och massa annat hemskt. Hela denna grejen handlar då om att stoppa honom. Eller rättare sagt att få the white house och Co. att se att vi bryr oss och att vi måste hitta och fånga kony. Lättaste sättet att förstå, se filmen.
Har dessutom tittat runt på hemsidan, www.kony2012.com, och jag funderar på att köpa ett sånt armband. Om mina föräldrar går med på att hjälpa mig beställa det, höhö. Vill hjälpa till så gott jag kan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0