snabbis

  2012-03-03 / 10:26:00 / lever livet /

Postar ett tidsinställt. Sitter förmodligen på bussen nu, men egentligen, just nu IRL liksom, sitter jag i sängen....och postade det förra inlägget för typ 17 sekunder sedan. Ska inte till stan en snabbis med Amanda och köpa lite nytt smink och ett par solbrillor är det tänkt. Ska ha såna där pilotsolglasögon i bruna (because black ones are too mainstream). Nä skoja, om något är mainstream så är det ju själva pilotbrillorna i alla olika färger. Ser typ 354550545 persone ha dom varje dag en varm sommardag. Men jag tycker dom är enkla och inte "wouw, i got some houmongous brillz in ma face! You see 'em!?" if you get what i mean? Har ju mina gamla goa stekarbrillor också. In case of emergency typ.
OCH så ska vi fota lite också! Jag har inte glömt att jag ska visa mina bissingar igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0