Q/A

  2012-03-28 / 22:50:48 / Q/A /
Q: hej! jag har någon fråga bara, du går väl på någon sorts dans? :) vad för någon och var är det någonstans, är nämligen sugen på att börja! :)
tacksam för svar! :D


A: Tja! Det stämmer, jag går på streetdance på F.A.M.E Fitness i Trelleborg. Tycker det är grymt skoj och läraren är världens härligaste prick. Tveka inte, börja! Dock dansar jag sista gången för denna kursen nästa onsdag, men du är precis i tid för att anmäla dig till den nya streetdance-kursen som varar i åtta veckor, checka hemsidan!

Q: Hej! Jag har en blogg som är på "blogg.se" och jag ser att du har ändrat "webbläsaren" där längst upp ovanför där man skriver in Din blogg? Helt OK om du inte fattar, :(

A: Hej, förlåt, men jag förstår inte frågan, haha....menar du att jag bytat namn på min blogg?

Q: tjena, jag undrade bara var du har köpt dina jeans? :)

A: Tjenixen, dom är köpta på gina tricot för 500 hundingen :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0