Q/A

  2012-03-08 / 00:03:27 / Q/A /
Q: I totally agree. Varje gång jag blir arg börjar jag böla. Men kuuul. Går i gymnasiet och bölar så fort man blir arg. Haha, okej kanske inte varje gång. Men jag blir så arg så jag inte vet var jag ska ta vägen och då slutar det med lite saltvatten på kinderna. Önskar jag var en av dem som aldrig gråter nästan. Nu tror väl de flesta att jag har låg smärtröskel och allt det dära. Vill också tacka för en jädrans grym blogg. Vad fina dina tänder är förresten.

A: I feel ya! Gråter aldrig till filmer eller något annat. Mina tårar ska vara tvistade och komma när jag är arg. Bra jobbat där!
Tack själv, vad glad jag blir!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0