not som lame to-do-list #5

  2012-03-06 / 18:41:15 / not some lame to-do-list /


Jag gråter när jag blir arg. Mina tårkanaler verkar ha någon sorts direkt-kontakt med mitt humör. Sjukligt pinsmat när det händer, haha!

Jag pratar mycket engelska i min vardag. Dels för att det är skojsigt och dels för att engelska är way better än svenska.

Jag har alltid velat ha en chinchila. Gussigt.

Jag går alltid i idè om vintrarna typ. Det är så kallt och kyligt. Är en sommarbrud, vill vara utomhus!

Jag har mycket fräsiga kläder i min garderob som jag vill använda i skolan men vågar inte. Tex min keps, mina knästrumpor, hängsle-jeans-shorts (dom har jag använt typ två gånger!), en massa mössor, ni vet såna nerd-glasses (tycker dom kan vara riktigt fräcka om man matchar dom rätt. Inte så som varenda fjortisbrud använder dom) osvosv. I'm a coward.

Får ångest varje gång jag spenderar pengar, är en liten sparare. Men samtidigt är det skitkul att få jeans och tishor och kepsar och väskor och longboards och massa andra roliga saker jag inte behöver.

Jag älskar att lukta på folk om dom har god parfym...haha! Sniffsniff.

Tycker det är jätteskoj att köpa kläder och pimpa dom. Man får egna unika klädesplagg som ingen annan har. Som min jeansväst tex (fast där har jag bara klippt av ärmarna, inget märkvärdigt)




Anonym

i totally agree. varje gång jag blir arg börjar jag böla. men kuuul. går i gymnasiet och bölar så fort man blir arg. haha okej kanske inte varje gång. men jag blir så arg så jag inte vet var jag ska ta vägen och då slutar det med lite saltvatten på kinderna. önskar jag var en av dem som aldrig gråter nästan. nu tror väl de flesta att jag har låg smärtröskel och allt det dära. vill också tacka för en jädrans grym blogg. vad fina dina tänder är förresten.

2012-03-07 @ 18:30:10
hej:)

jag tycker att du ska börja använda dina fräsiga kläder i skolan!

jag var en gång som du, hade vissa kläder jag tyckte var snygga och annorlunda men var alldeles för feg för att använda dom i skolan.

mitt tips till dig är att börja smått. ha på dig din keps (som är sjukt snygg!) en dag i skolan, du kommer få både ris och ros. men till dem som säger att den är ful kan du ge svar på tal till liksom. sen kommer du bli modigare med tiden och våga mer.

jag tycker att nästan alla i min skola klär sig så jäkla tråkigt, så jag tänker att det är tråkigt att vara en av dem.

och sist men inte minst, när man klär sig i det man tycker om och känner sig bekväm i kommer det synas utanpå.

2012-03-10 @ 13:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0