jag har världens bästa kompisar

  2012-03-13 / 16:32:14 / lever livet /
Blev överraskad idag med en massa presenter ifrån mina kompisar. Titta bara!

MASSVIS med godis och kakor och choklad och kondomer och tamponger och allt vad det var. Snacka om att jag blev glad. Sjöng för mig gjorde dom också. Åh, lyckad dag!


Lovisa

Grattisgrattis! Kan du inte vara jätte snäll nu på din födelsedag och göra oss läsare en tjänst ? Du har nog världens snyggaste stil utan tvekan. Både snyggt och så.. Kan du inte göra ett kollage och visa några kläder du är sugen på att köpa och så visar du var det kommer ifrån och hur mycket det kostar. Det kan vara något finteller något du tycker om! Ha det nu sp satans bra på din födelsedag, många kramar Lovisa

2012-03-13 @ 18:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0