heads up

  2012-03-04 / 20:43:57 / lever livet /

Tänkte ge ett litet make-up-tips.....eller något. Mitt tips är att gå till en butik som är bra på smink (exempelvis kicks för er trelleborgare) och fråga om hjälp! Innan hittade jag aldrig någon foundation som passade min hud, utan den blev alltid för mörk/ljus/orange osvosv. Men jag took a shot och masade mig in på kicks för hjälp. Numera har jag en foundation som passar mig perfekt och jag ser inte alls sminkad ut i den. Dessutom är jag fullproppad med en massa tips så från och med nu kan ni kalla mig hud-vårds-gurun.


Tilda

Hörredu hud-vårds-gurun skulle du kunna berätta för mig hur jag ska tämja mina ögonbryn?, de vägrar lyssna på mig!

2012-03-05 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0