hey bebz

  2012-06-04 / 19:31:19 / lever livet /

Forever alone. Film. Tandläkare. Bokat. ← min dag.
Alla mina buddies var antingen sjuklingar eller på prao, därför vandrade jag runt som en loner hela dagen. Som tur var hade vi film hela förmiddagen, så det var inte så farligt. Var hos tandläkaren och fick apgod banankräm (see what I did there?). Har också bokat en tid för att fixa min hårfärg. Den är lite grönaktig och urtvättad i längderna och ginger i hårbotten. Men det var väntat och ska fixas på fredag!
Har bara en uppgift kvar i skolan, som är en uppsats på två A4. Men vet ni vad? Den ska inte lämnas in förrän om två veckor så det är lugnare än lugnast. Skrev förresten en fjärdedel idag. SNART SOMMARLOV!
Måste förövrigt skaffa mig en fluga, sjukligt snyggt att matcha till en skjorta! Ska fråga pappa.....hoho.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0