having a laugh

  2012-06-18 / 17:35:45 / lever livet /

Ni får ursäkta min frånvaro, I've been up to alot of shit. Nah, inget shit, bara varit busy. Josefin har bott här i två dagar och vi har haft det skojsigt.

Jag började jobba på fiskrökeriet i lördags, och jag trivs som fisken i vattnet (haha, lolsterlinda). Bra betalt, härliga människor och tiden går snabbt för där är saker att göra hela tiden. Ska dock jobba hela denna veckan 9-3, men efter det ska jag förmodligen bara jobba 3-4 dagar i veckan. Känns underbart bra att det är sommarlov!!

Skolavslutningen var bra, men alla niornas tal var pretty rörande, faktiskt. Nästan så att man fällde en tår. Kände sorgen hängande i luften. Jag har ju tom ett år kvar, så vad whinar jag för, haha? Ganska amazing hur många talangfulla peepz vi har på vår skola, alla sjöng ljuva toner. Kvällen spenderades i malmö, men blev ganska misslyckad. Vi var ett gäng som skulle gå på party, liknande det i helsingborg. Turns out att det var i en sketen källare och inte alls många folk. Det lät bra på fb-evenemanget, men det var helt enkelt 100 spänn rakt ut i luften. Vi dansade lite och gjorde det bästa av kvällen i alla fall.

If you excuse me, så ska jag nu gå och käka en saftig grillad fläskfilè med utsökta tillbehör, men vi hörs! Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0