we don't want no skinny bitches

  2012-01-02 / 23:26:46 / deeptalk /
Såg att Victoria's Secret Fashion Show gick i repris häromdagen. Jag såg det första gången showen sändes. För i år då alltså. Om jag ska vara ärlig så....äcklar det mig en aning. Alla modellerna är så spinkiga!! ÄT!! Såg inte heller en enda tjej som hade kort hår...
Förövrigt så tycker jag dräkterna är skitfräcka. Om kraven inte skulle varit att behöva leva på tofu och vatten och spraytanna mig varenda dag hade jag absolut velat vara med! Tycker inte att det är porrigt, utan mer vackert.
Som ni hör så har jag lite blandade tankar om detta. Skulle varit mycket bättre att behålla själva showen, men att modellerna hade sett naturliga ut och inte som aliens.




isolde

men alltså, modellerna är ju normalviktiga, så förstår inte uttrycket ''se ut som aliens''?

det jag ser när jag tittar på bilden är naturliga tjejer, no shit liksom, har du sett kenza? lika smal men henne kallar dom vacker och snygg och allt det där. och kenza TRÄNAR. hört talas om det? det gör även victoria secrets tjejerna.

2012-01-06 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0