åt skogen med allt

  2012-01-18 / 18:48:14 / lever livet /

Screw you, you, you, you and you. Glad idag Linda? NEJ. Jag har haft världshistoriens dåligaste dag. Mitt hår looked like crap, min hud var snustorr så sminket looked like crap, jag hade apbråttom imorse och tog på mig det första jag hittade. Detta resluterade i världens fulaste och tråkigaste outfit. Jag var tvungen att sitta kvar på skolan trots att jag hade världens huvudvärk. Bussen hem var fullproppad så jag fick stå upp i tjugo minuter och sedan skulle jag gå hem med avdomnade fingrar (äckligt kallt ute förstår ni). Jag var helt pissed off och lame i skolan, så förlåt alla som råkade ut för min dåliga halva. It sucked.
Hoppas av mitt humör inte smittar av sig :-):-):-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0