run bitch run

  2012-01-17 / 17:30:27 / lever livet /
Typ igår startade en tävling för en massa skolor i sverige (tror jag), pulzen heter den. Går ut på att man ska röra på sig och varje gång ska man registrera det och samla poäng. Priset är biobiljetter. Inte värsta ispirationen men jag tänker ändå kämpa, lite motivation för att röra på sig mer överlag. Vill komma ut mer, men måste bara få en spark i baken och trotsa kylan. Funderar på att börja springa, då och då. Min pappa, han är duktigt han, springer sju kilometer flera gånger i veckan, och han gör rundan längre lite då och då. Han började på 2,5 kilometer och sedan har han jobbat sig uppåt. You go daddy! Och Linda! När jag väl orkar...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0