uh-uh that's wrong

  2012-01-14 / 15:30:36 / lever livet /

Numera ligger hela mitt rum i stora Ikea-påsar, sjukligt många dammråttor har sugits upp, 2 ton skräpsaker har slängts och det ser ut som att vi har dödat någon och slängt huvet i papperskorgen. Det sistnämnda beror på mitt gamla löshår som jag slängt, haha! Det går bra nu kompis!
Ja, jag har legat i hela dagen! Men med apbra musik som strömmar ut från högtalaren non stop så klarar jag allt.
Upptäckte nyss att jag glömt packa ner ett styck nördglasögon, ett par solglasögon och ett annat par glasögon som ser ut som två tv-apparater (ja, tydligen äger jag såna), haha. Men i stort sett så är det bara möbler kvar på mitt rum. Bra jobbat Linda! *klapp på huvet*





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0