this is the worst part

  2012-01-29 / 12:06:40 / lever livet /
Hela min mys-söndag har nu omvandlats till en plugg-söndag, och jag gillar inte det riktigt. Har en inlämning imorgon och jag har svarat på 3 av 15 frågor. Yep, that sucks. Så nu vet ni vart jag kommer att befinna mig...
Detta inlägget blev lika tråkigt som min dag.

take care

 

Galet bra låt och galet bra kombo mellan Rihanna och Drake, me gustaaa! Lyssna lyssna lyssna!!

here we go again, i kinda wanna be more than friends

 

15.25

1. Dagens outfitta, nya jeans från Dr. denim 2. Ganska nya örhängen som jag hade på nyår 3. En random bild jag tog förra veckan. Alla tagna med iPhone 4s.

 


you cant hurry love

Svart-vit tröja - bikbok, linne - monki, jeansskjorta - bikbok, grå tröja - gina tricot, nit-nånting - gina tricot.

 

Hej fellaas! Ska snart upp på stan med Olivia och fika, men först ska jag äta lite "lunch". Talk to you laterooo.

2012 let's go crazy

Hej friendzzz! Ville bara säga det hehe, godnatt!

 

gott nytt år i efterskott!!

Bilder från igår, hade en grymt bra kväll måste jag säga!
Har 2011 varit bra?
Det har varit braa, i alla fall slutet!

Höll du några av dina nyårs löften?
Kommer inte ihåg dom ens hehe.

Tror du 2012 kommer bli lika bra?
Det kommer bli bättre!

Har du förlorat någon kompis detta år?

Nja inte direkt.


Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och kinamat typ.

Finns det någonting du ångrar med 2011?

Ja absolut.

Blev du kär i år?

Tror så.

De bästa nya människorna du träffade?

Am, Sebastian, Fritz, Henke, Olvier och massa fler!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ohyes!

Dog någon som stod dig nära?

Nej

Vilka länder besökte du?
Turkiet!
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Nja tror inte det.

Vad var din största framgång 2011?

Att jag träffade så många nya galet bra vänner!

Fick du sparken under 2011?

Flera gånger bror.

Största misstaget?

Vet inte.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nope, bara typ förkyld.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jaa massor, men lyckan efter att ha bokat turkietresan var fan sjuk!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och måste jag säga.

Hur tillbringade du julen?

Med släkten hemma hos farmor, mysigt.

Favoritprogram på TV?

Pretty little liars.

Favorit serie?

Samma som ovaaan.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Hm tror inte det.

Bästa boken du läste i år?

Har inte läst en enda bok hahaaa.

Något du önskade dig och fick?
orkar inte tänka nu haha, menas det här på typ julen eller vadå?

Något du önskade dig men inte fick?
Jadå, så är det ju alltid.

Årets bästa film?
BAKSMÄLLAN 2 HELT KLART!! SE DEN!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var med familjen, och helena också om jag inte minns fel.

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Ja absolut!

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Svårt att förklara juu, men ni har ju sett på bloggen.
Vad fick dig att må bra?
Turkietresan med världens bästa släkt och mina underbara vänner!


snart tillbakaaa

Tjenare bröder och systrar. Tänkte göra en liten update eftersom många har frågat vart jag har tagit vägen. Har inte haft lust eller tid till att blogga och då är det liksom inte ens lönt att försöka. Men kommer nog tillbaka om några dagar, tänkte göra ett inlägg imorgon eller såå. Håll ut vänner, snart tillbaka som sagt! Förresten, god jul i efterskott, och snart gott nytt år, kommer bli gaaaalet!!

 

Hey dudes! I am just going to say that I'll be back on my blog soon, so stay tuned! And btw, merry christmas (one week late hehe) and happy new year! This new year will be sooo crazy!!

instagram

Bilder från min instagram. [backlundsofie]

haterz everywhere

 

VÄLKOMMEN HEM BABE!!!! Typ bästa som hänt mig, helt kär! (tragiskt att jag verkligen pratar om en telefon...) Tack pappa, du är bäst!

 

backlundsofie @ instagram

 

WELCOME HOME BABE! I totally looove it! Thanks dad, your'e the best!

los angeles

Köpte en jättefin tröja i Stockholm i lördags. Hittade den på Beyond Retro och den kostade typ tvåhundra kronor om jag minns rätt.

 

I lördags var jag och Sophie som sagt i Stockholm, jättemysigt var det! Shoppade inte alls mycket, men äsch. På kvällen kom en hel hög med folk hem till mig, mycket trevligt! Sophie, Am och Sebastian sov kvar, och på fredagen käkade vi på Saigon (ovanligt..). Ännu än grym helg, tack till alla inblandade! Nu ska jag springa över till Sophies crib en stund. Ha det fint mina otroligt bra bloggläsare!

 

Bought a new sweater in Stockholm, i love it! Me and Sophie went to Stockholm this saturday, it was really great! Didn't spend too much money this time, because I have to buy christmas gifts. Later in the evening a lot of friends came over to my place, and Sophie, Sebastian and Am slept over. We ate chinesefood to breakfast next day, yum!

we run free

Image and video hosting by TinyPic



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0