this is the reason i do this

  2012-01-22 / 14:32:57 / Q/A /
Q: Tack så superduper mycket för svaret! Kliar i mina fingrar varje gång jag ser en iphone 4 vit? Kan ju stjäla en annars, skämt å sido. Har aldrig träffat dig och känner inte dig, jag bor i uppsala, hihi. Kommer inte ens ihåg hur jag hittade hit men jag läser den varje dag, flera gånger! Och är superglad att jag råkade hitta hit, make my day! Varje gång man ser du har gjort ett nytt inlägg blir min glad! :)) hihi. Funderat på att göra en videoblogg? :))

A: Det är lugna puckar, och jag förstår dig!
Åh,tack , gud vad glad jag blir!! Jag ska göra en videoblogg snart, jag lovar! :-)))
Kramis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0