Q/A

  2012-01-21 / 20:32:20 / Q/A /
Q: Funderar på att köpa en iphone, helt själv. För mina egna pengar! Hade du gjort det nu eller väntat till att få en när mitt abonnemang går ut om flera lååånga månader? Efter sommaren någon gång! Är det värt det?

A: Jag hade kunnat skriva en hel bibel om hur bra en iPhone är, men för allas skull så säger jag såhär. En iphone är mycket möjligt det bästa inköpet jag har gjort i mitt liv. Den har ALLT. Numera hade jag inte kunnat tänka mig att ha en annan mobil, och den jag hade innan (och alla andra icke- smartphones) skriker stenålder. Så känns det för mig i alla fall (no offense till er som har det). Om du inte bloggar, ser film eller redigerar bilder osv så kan du lika gärna sätta datorn på hyllan, iphonen har allt det där med hemsidor, bloggläsning och musik. Den kickar ass helt enkelt. Samtidigt vet jag att de kostar väldigt mycket. Då menar jag väldigt mycket! Det är mycket pengar. Jag kan inte svara helt rakt på. Om jag var du, skulle jag se till så att jag hade lite mer pengar som jag kan leva på efter jag köpt iphonen. Så att jag inte har exakt så mycket pengar att det räcker till en iphone, utan väntar lite längre så jag har några hundralappar att ha kul för också. Det blir mitt svar. Lycka till!
Kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0