it feels good. great actually.

  2012-01-21 / 20:22:00 / lever livet /

Hej på er! Kass update idag men jag har haft fullt upp. Kan ni gissa var jag sitter? I mitt helt nya, mysiga och jättefina rum! Ja, idag blev det klart! Bara några saker som ska göras. Kuddar och gardiner ska köpas, flaggan ska spikas upp och jag ska beställa hem bilderna till min fotovägg. Sen, sen är allt klappat och klart! Är helt otroligt nöjd med resultatet. Sängen står åt andra hållet nu, hela rummet är vitt och jag har världens gosigaste filt. Dessutom har jag rensat ut två fulla ikea-kassar med skräp som legat på mitt rum. DET KÄNNS BRA! Jag har en stor spegel också, och massa plats för att dansa på. Ni ska få se bilder när allt är på plats.
NU: softilera i mitt näste med en film, chips, godis och läsk. Helt okej lördag!!


Joanna

Fuck ur hot

2012-01-21 @ 21:45:30
URL: http://joannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0