i'm like that guy in that musicvideo

  2012-01-13 / 23:30:57 / lever livet /

Har bara varit jag och pappa hemma idag. Mamma slutade vid nio och min broder är på fest. Vi svängde ihop en utsökt middag tillsammans, och resten av kvällen bestod av The big bang theory, AFV och lite planer på mitt nya rum.
På tal om det så ska jag börja packa ihop mina saker imorgon. Och jag och mamma ska till Ikea på måndag för att köpa lite saker. Vi ska även beställa tapeter som ska sättas upp nästa helg och för bara en kvart sen beställde vi en jättestor (it's really big.....like huge) USA-flagga som jag ska hänga på väggen. Har även planer på att sätta två små spik på någon vägg där mina kepsar kan hänga när de inte används. Hade varit snyggt. Nya gardiner och kuddar ska införskaffas under veckan också, och kanske speglar. Stora speglar.
Så nu vet ni mina rumsplaner också, haha! Sov gott så hörs vi latero!


Tröjan är från Vero moda och går på 270:- om jag minns rätt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0