haterz everywhere

  2012-01-07 / 22:45:37 / Q/A /
men alltså, modellerna är ju normalviktiga, så förstår inte uttrycket ''se ut som aliens''?
det jag ser när jag tittar på bilden är naturliga tjejer, no shit liksom, har du sett kenza? lika smal men henne kallar dom vacker och snygg och allt det där. och kenza TRÄNAR. hört talas om det? det gör även victoria secrets tjejerna.

First of all, detta är vad jag tycker, min syn på tjejerna. Senast jag checkade får man lov att ha en egen åsikt. MEN, jag förstår din poäng.
Normalvikitga kan jag inte hålla med om, kanske enligt vårat samhälles skönhetsideal ja, men dom idealen kan dra åt skogen.
Kenza är dock inte lika smal. Hon ser naturlig ut.
JA, otroligt nog har jag hört talas om träning, men det krävs a lot more än bara träning för att bli så smala.

KRAM


Anonym

det var min åsikt också och man blir kallad hater. tack.

2012-01-08 @ 16:02:52
Anonym

vart har du köpt baggyjeansen någonstans? märke? :D skit snygga!

2012-04-06 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0