every child grows up

  2012-01-02 / 13:59:10 / lever livet /
Låg rätt länge idag, men lyckades masa mig upp. Har gjort i ordning rummet, och mig själv. Funderar på om jag ska sätta på en film, är rätt sugen på att se streetdance. På tal om streetdance så börjar min dans om bara 23 dagar, längtar riktigt mycket!
Känner mig fortfarande trött och så, har varit hemmifrån i nästan en vecka ju. Har en känsla av att jag kommer att stanna hemma resten av lovet. På onsdag så ska jag och min fader vara skogsmullar för en dag och fota i skogen. Han gillar det så why not. Är inte riktigt min grej det här med skogen, men jag får ställa upp för han också!
Tyvärr har jag en hög med plugg som ligger och stirrar på mig. Känns som att den blir större för varje dag. Men jag orkar bara inte bry mig om det idag....hehe.

NU: Har jag bestämt mig för att se filmen. Plockar fram godisresterna från nyår och bäddar ner mig i soffan. Kan inte bli bättre, mmm.



kim

sv : yeees hehe :( tack!

2012-01-02 @ 20:37:28
URL: http://aboutkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0