2012

  2012-01-01 / 14:01:20 / lever livet /


Hej på er! Hoppas att eran nyår var bra, min var helt okej. Åt gott, träffade mina kompisar, sköt raketer och dunkade musik. Vi klarade oss undan några raketskador, men en som var rätt stor fastnade i röret och smällde på marken. Lite läskigt, but we're fine. Crashade hos Oliver också, men är hemma nu. Känner mig trött och sliten, så en fet kebab skulle gjort susen nu!
Bilden är på mig och min bror, en aning suddig och en rejäl facetab, but who cares? Som ni ser hade jag en blå topp nedstoppad i mina nya svarta jeans och svarta kilklackar. Jepp, så såg jag ut.

Och jag glömde säga det igår, GOTT NYTT ÅR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0