y u no stop snowing?

  2012-02-16 / 17:15:51 / lever livet /



Med tanke på att det är himla halt ute så har jag klarat dagen galant. Ramlade dock en gång sådär lite i farten och drog med mig min kompis gjorde jag också, men detta var påväg till netto för att handla ett 200 g marabou så det var det värt. Gick en sväng ner om centrum men Jennica efter skolan, kollade in lite kläder som jag ska köpa i veckan. Hittade faktiskt lite saker på gina, en schnygg tisha som jag definitivt ska köpa. Är i behov av nya ringar också. Funfunfun!
NU ska jag bara ta det lugnt eftersom alla prov är avklarade. Har satt mig i soffan med en filt, lite the och datorn. Movietime!
Det blir god middag idag också, hallelujah.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0