sunday bloody sunday

  2012-02-26 / 13:57:03 / lever livet /

Mina känslor för denna dagen kan mitt långfinger förklara utmärkt. Jag har ingen lust överhuvudtaget att gå tillbaka till skolan. Why God, why? Just nu vill jag bara äta glass, kakor, godis, pringles, nutella och sockervadd. Allt på samma gång. Höhö.


marcus

du var ta mig fan det fulaste jag sett, på länge!

2012-02-26 @ 15:47:37
A

Till dig marcus där uppe så kan jag inte fatta varför (om du nu gör det) trampa ner henne! Vissa läser faktiskt och tar åt sig. Och förresten så är hon inte alls ful, tvärtemot.



Och hej Linda :-) gillade du inte nutella ? Det står nog nutella där uppe, HÖHÖ.

Iallafall kan du inte visa mer bilder utan tandställning ? Kram och hoppas du inte tar åt dig vad "Marcus" säger. <3

2012-02-26 @ 15:59:45
Julia och Embla Humor, Vänner, och en galen VARDAG!!

Hej!

Fin blogg hur mår du :D <3

2012-02-29 @ 14:43:56
URL: http://yesgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0