NOT SOME LAME TO-DO-LIST #4

  2012-02-06 / 12:21:00 / not some lame to-do-list /


Om allt som var onyttigt vart nyttigt och tvärtom hade jag varit himla hälsosam.

När jag är pissed off har jag en tendens att stampa i trappan så att det låter som en hel elefantflock.

Jag kan aldrig hitta en skön ställning i t.ex en fåtölj så ibland ligger jag uppochner eller med halva kroppen på mattan och resten i fåtöljen. Det är faktiskt rätt skönt.

Jag hatar att äta frukost för det är precis som att ALL mat smakar äckligt mellan kl.6 och 8.

Jag har blivit biten av en spindel. Så alla som säger att spindlar inte bits kan fara åt pipsvängen.

Jag har haft en hjärtsjukdom, men blivit opererad. Nu är jag frisk som en nötkärna.

Att snorkla är det härligaste som finns, speciellt i typ Grekland. Det bästa med havet.

Jag tycker inte det är skönt att sola. Solen bländar mig trots att jag blundar, jag blir FÖR varm och så kan jag inte ligga stilla och göra ingenting i flera timmar. Men jag älskar att vara solbränd! Houston we have a problem...

Långa bilturer, tågturer, bussturer och flygturer är himla skönt. Ska man resa någonstans så ska resan dit vara lång, det blir en del av upplevelsen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0