memories from our childhood rock

  2012-02-13 / 21:14:10 / i lol'd /



Haha, minns ni Nokia 3310? Och det spelet som fanns där, snake? Hittade ett sånt snake-spel på min iphone där det är precis som att man spelar på en Nokia 3310. Sen kom jag på att jag har kvar min sån! Min första mobil, haha. Har den i röd tom, och ett annat skal med nalle puh på. Vet ni hur kul jag har haft med den idag! TYP JÄTTEKUL! Är pro på snake nu! DET är ett bra bardomsminne. Bara tänk hur mycket som har utvecklats om man jämför en Nokia 3310 och en iPhone t.ex. Sickness.


Tilda

Hade också en sån mobil, med Katten Gustav-skal. Det enda jag kommer ihåg från den jäveln är att den inte hade nåt knapplås, därför ringde jag folk jämt och ständigt -.-

2012-02-14 @ 12:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0