jag kan känna doften av det nu

  2012-02-14 / 10:06:00 / lever livet /

(ph: we♥it)

Bara åtta dagar kvar tills tandställningen ryker! Har räknat ned från 24 dagar. JA, 24 freaking dagar. Det är en månad! Ni bara "omg, get a life", haha. Jag bara "mhihihi, NO" och badass-face. (Don't really know where that came from)
Jag hara bara typ en mega irritations-grej. Har en liten, liten glugg (tycker jag) mellan två tänder. Den är sådär jobbig, precis så att det blir en glugg typ. Vet inte om tandläkarna glömt det eller vad....Bara dom inte upptäcker den och "oj, se där, du får ha din tandställning i två månader till!". Då kommer jag slå någon. HEHE.


Joanna

NEEEEEJ!! Du är det charmigaste bruden jag någonsin sett med tandställning. Den klär dig så jäkla bra! Död åt tandläkarna ifall dom tar av den

2012-02-14 @ 21:17:45
URL: http://joannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0