farmor <3

  2012-02-25 / 00:09:51 / lever livet /
Har inte hunnit uppdatera ett dugg idag. Men har iallafall varit hemma hos världens bästa farmor på kalas, hon fyller nämligen år. Grattis farmor!
Hade på mig min nya skjorta (som jag bl.a. visar imorgon) och lite nya smycken (som jag också kommer visa).
Hade tänkt fota lite idag så ni får en bättre bild av hur jag ser ut utan rälsen i flabben. Men min pappa hade snott kameran och stuckit iväg med mamma så det hann bli för mörkt............................(känner ni av min bitterhet i punkterna?!) Jag som hade planerat och allt!
För övrigt har jag återfunnit mina borttappade nycklar......hemma hos amanda. Varit försvunna hela veckan. Har saknat dom.....hade ju en svampbob-figur ifrån Fillippinerna i den knipan!
Imorgon är det en massa skojsigheter planerat med några vänner jag inte träffat på ett tag, berättar mer tomorrow!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0