confessions

  2012-02-19 / 23:08:42 / i lol'd /



Det är ett par som har frågat var jag köpt mina iPhoneskal. Okej. Nu är det såhär att jag faktiskt köper dom på ebay....Nä, jag är inte "fattig" eller "b", men där är über-bra att handla.

1. Det finns 1273827 miljoner skal att välja mellan.
2. Det är ruskigt billigt! Det vita kassett-skalet köpte jag för ynka 11 riksdaler, och där är frakten inräknad. Det dyraste jag någonsin köpt gick på 70 spänn (
det blå, nya actually)
3. Det är här du hittar alla annorlunda skal som ingen annan har. Bara sök på vadsomhelst, det finns ALLT!


Så, glad we got that one cleared out. Nackdelarna är att det tar över en vecka för dom att komma (skickas typ från Hongkong, Singapore osv) och att man ger pengar till främmande personer på andra sidan jordklotet.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0