not som lame to-do-list #6

  2012-04-06 / 13:15:50 / not some lame to-do-list /



En vecka efter jag skaffade denna bloggen ångrade jag att jag döpte den till "lindascrib". Sedan dess har jag hatat namnet. Men jag vill inte göra en ny och förlora alla mina inlägg. Though life.

Eftersom jag bor i smygehamn är mina shoppingdestinationer antingen trelleborg, malmö eller ystad, och här finns bara en massa mainstream-butiker. Får fnatt ibland.

Mina underkläder matchar alltid, trots att ingen ska se dom. Oftast köper jag även set, som hör ihop typ. Alla mina kompisar undrar hur jag orkar bry mig, haha. But it's true.

Jag är mycket av en ensamvarg. Alltså jag har ingenting emot att vara ensam hemma typ, tycker bara det är skönt. Såklart älskar jag att umgås och ha kul med mina kompisar också!

Jag blir aldrig uttråkad. Never. Jag är bra på att sysselsätta mig själv.

Musik är världens bästa terapi.

Jag älskar att spela super mario på nintendo/gameboy/teve-spel. Har ett nintendo ds faktiskt, haha. Och super mario bros och mario cart spel till det.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0