STATUS:

  2011-10-31 / 23:30:21 / lever livet /
My old man fyller år imorgon, hela 46 bast blir han. Tyvärr kilar han iväg till jobb runt sjutiden (på morgonen), så jag får sätta typ 5 alarm för att komma upp & gratta honom.
Senare sticker jag in till Trellehulla & träffar Julia, mycket möjligt att vi drar in till Malmö också.

JUST NU: Precis bäddat ner mig, funderar på en tredje film gillt för idag. Redan bockat av Easy a & She's the man. Det lutar åt Bad teacher eller Friends with benefits.
BTW, Easy a är riktigt bra. Man får sig en tankeställare & utan att låta för poetisk eller helt ute & cyklar, tror jag att många kan relatera till bruden i filmen. Fast utan det överhoriga ryktet. Typ. Vi hörs imorgon foks!

Zup?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0