@JENNICAS

  2011-10-22 / 22:47:43 / lever livet /
Har haft en riktigt bra dag i Malmö & jag har fått med mig några nya favoriter med mig hem. You'll see tomorrow. Känner inte riktigt för att skriva mer eftersom jag precis upptäckte att jennicas fågel skitit ner hennes tangentbord, så nu ska jag gå & tvätta mina händer. Flera gånger.
Btw, det är bara på mobilen som menyn inte syns, have no idea why, men som sagt är firefox bäst att läsa den i.
Ha en forsatt trevlig lördsgskväll så hörs vi imorgon homies!


Tilda

Varje gång du skriver att bloggen ser bättre ut i Firefox måste jag öppnat ff och kolla, men nej, det ser precis lika bra ut som i safari! :D

2011-10-23 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0