I'M NOT EVEN SUPPOSED TO BE HERE

  2011-10-25 / 18:52:39 / lever livet /
Är det bara jag eller klyddar blogg.se varenda jävla gång man ska posta ett inlägg? VARENDA GÅNG! Har kämpat nu i en timme med ett endaste litet inlägg, för jag har inte ork till att gå & hämta sladden två meter bort. Känns som att jag får göra det snart, har ju alla bilder på iPhonen. Som jag förresten funderar på att slänga in i väggen för att det inte funkar (för att sedan ångra mig tvärt, springa & plocka upp den numera spruckna iphonen & överrösa den med pussar).
Annars är jag...glad idag, haha, som vanligt är det väl. Känns som att det enda jag gör är att klaga nuförtiden, men jag kan vara glad också! Just so you know, så är mitt finger fortfarande handikappat & mina långa naglar är long gone! Nu ska jag fortsätta kämpa med mitt inlägg, & ta tag i lite plugg. Vi hörs senare!

Let's go arab!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0