HERE'S THE 4-1-1

  2011-10-21 / 22:39:08 / lever livet /
Allright, kortfattat så har niorna varit borta från skolan denna veckan, faktiskt varit rätt skönt. Mer mat åt oss! Jag tänkte visa jag hållt på med i bilder, typ.

Kunskapskolan hettar till det med party, & DJ Andreas, HAHAHAH.

 

Jag har krängt två paket toffife

 

ÄKTA cameltoe fångad på bild

 

Snart min hoppas jag

 

För mycket fritid i skolan

 

Jag & Julia chillade runt i OnePiece i skolan, & försöker vårt bästa att se ut som nunnor/pingviner.

 

Världens godaste klubba & övrehäng

 

Jag hyvlade av x antal cm hud från mitt ben med rakhyveln. Resultatet blev att jag kommer att få ett mega-ärr & det såg ut som att någon hade knivmördats i min dusch, hehe.

 

Jag skapar konstverk på sms. Man kan ha otroligt kul med emoij på iPhone!

 

Nytt skal, direktimporterat ifrån Hongkong, haha! Jag gillar't!

 

Ett till skal, Svampbob! Numera matchar hela jag.

NU: Film med en fin vän & en massa onyttigheter med destination Lindas mage. Gitt!



Tilda

Awesome :D



Stort jävla 'Like' på alla bilderna, speciellt den med Svampbob.

För svampbobo är cool :)

2011-10-22 @ 09:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0