WE'RE GONNA BE OKAY

  2011-11-28 / 16:24:03 / deeptalk /
Har en massa tankar som snurrar runt innaför pannbenet right now. Om man kan ha fjärilar i huvet skulle jag beskriva det så. Är så jävla trött på alla skönhetsideal. Dra åt skogen. Samtidigt är jag sälv ett offer för dem. Den dag jag kan gå omkring i precis de kläder, smycken, accesoarer osvosv jag vill utan att känna att folk snear mig eller skrattar åt mig, då har jag vunnit.



Anonym

Jag förstår dig, jag hade osså så ett tag..

Men jag kan berätta att du har en sjukt cool stil & världens bästa självförtroende , stay cool

2011-11-28 @ 16:44:31
jennica

GO GIRL

2011-11-28 @ 18:54:37
URL: http://jjennica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0