VART TOG TIDEN VÄGEN?

  2011-11-30 / 18:33:11 / lever livet /
Herre min gud, klockan är redan halv sju. Precis var den fyra. Fast jag har ju dock sovit i två timmar, inte så konstigt då....om jag tänker efter. Jag är alltid så himla trött när jag kommer hem från skolan nuförtiden! Får riktigt kämpa för att inte ögonlocken ska falla ner till marken. Just nu (försöker jag, tydligen går det inget vidare) plugga. Har rätt mycket att göra.

Ha en bra kväll så ses vi kanske innan jag går & lägger mig. Stay cool. Ice cool.

Söt.




Tilda

Linda, jag är hemskt ledsen över att behöva berätta det här för dig, men din tå är, tyvärr....död :O

2011-11-30 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0