HAKUNA MATATA IN MY ASS

  2011-11-23 / 16:10:15 / lever livet /
Du, du, du & du...go screw yourself. Ungefär så skulle jag beskriva mitt humör just nu. Min dag var bra i början, men sen gick det bara utför. Så nu är jag arg som ett bi & ledsen...på samma gång. & så fryser jag om fossingarna...#@%$¤
I alla fall så har jag studiedag imorgon! Eller rättare sagt hemstudiedag....men ändå! WIHO. Så då ska jag ta soffpotatis-heten till en högre nivå. Hoppas på ett världsrekord i Guiness rekordbok också.

NU: göra ingenting & göra det med stil.

Förra vintern, min pappa som fotat.




josephine

sv: jag använder loerals double extension :) dudå? tack :D kram

2011-11-23 @ 16:58:50
URL: http://joseephiines.blogg.se/
Monika

sv; Tack, detsamma! :d

2011-11-23 @ 17:38:23
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/
Anonym

var det en vän som svek dig? vet hur det känns, och det svider som saaatan! du behöver inte svara? men tänk såhär, om det var en vän som gjorde detta mot dig, är det kanske ingen riktig vän , och då förtjänar den kompisen inte din uppmärksamhet. ledsen & argheten och allt det. okej, jag håller med, det är fan jävligt svårt att låta bli att vara arg eller ledsen, men life goes on !

2011-11-24 @ 09:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0