THERE'S BAD DAYS....'N' THERE'S THE REALLY BAD DAYS

  2011-11-21 / 07:50:34 / lever livet /
WAAAAAPFAPFAPFAPFAP......Hej bad-hair-day! Yepp, it sucks balls. Mitt hår är som ett fågelbo, bokstavligt talat. Inte ens plattången kunde tämja det så nu jävlar åkte det upp i en tofs! Blev så trött på livet ett tag där så joggingbyxorna fick rycka in. Orkar inte bry mig idag. Jag ska ju bara vara där för att plugga, right? I skolan då.
Haha, låter som en liten fjortis där mitt enda problem är mitt hår & hur jag ser ut....Jag har det i alla fall mysigt...i mina joggingbyxor! Nu måste jag kila, later homies.

Jag ser tillbaka på bättre hår-dagar.....haha..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0