RADIOAKTIV RÄKA

  2011-11-10 / 22:43:50 / lever livet /
Tja, tjena! Vet ni....en blandning av tja & tjena blir....tje. Det låter bra. Topnotch liksom.
Jag är helt hyper idag. Typ helt sne i hjärnan. Min skoldag har bestått av att vara anti-jennica....den stackarn har fått stå ut med mycket. Tur att hon got balls & ger igen. Annars är det inte kul. Sen i duschen råkade jag välta ner en rakhyvel så att skyddshöljet åkte av. Så stirrar jag på den & säger "du behöver inte överreagera". Who does that?
Dansen gick i alla fall bra. Jag börjar kunna stegen nu, & det flyter på. Det är riktigt roligt, & fet musik också. UNTZUNTZUNTZDUNKADUNKADUNKABOWCHICKAWOWWOW & så floooooow. Typ så.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0