BITCH, PLEASE

  2011-11-30 / 22:13:36 / lever livet /
Precis ALLA jag vet som har tandställning har tagit av den inom loppet av en vecka. & här står jag kvar med en god damn tågräls i munnen. Ni har NO IDEA ur mycket jag hatar den (fast samtidigt älskar jag den för damn, vilket leènde jag kommer få sen...Hej dubbelmoral!). Varje gång jag ler, varje gång jag pratar, när jag skrattar, herregud vad jag skäms. Den är så ful &.....discusting.
Jag längtar ihjäl mig tills jag tar av den, då blir allt mycket lättare. Det låter ganska osannolikt, men mycket mer än ni tror i mitt liv, cirkulerar runt min tandställning. Precis som om den är ett virus som sneat min hjärna & min tankar. Jag tänker på den minst, MINST 25 gånger per dag. & så ser jag alla andra som ler med perfekta tänder. It kills me.
Jag vet att barnen i Afrika svälter, men jag måste bara skriva av mig. Därför har jag en blogg. Simple as that.

No comment.




Angelica

Jag har kvar min.. Ochjagtänkerlikadant .. Typ:)

2011-11-30 @ 22:26:33
Joanna

Du är en av de få som faktiskt passar i tandställning! Men jag förstår precis hur du känner

2011-12-01 @ 10:34:41
URL: http://joannalicious.blogg.se/
Tila

Håller med Joanna, du är faktiskt grymt snygg i tandställning!

2011-12-01 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0